زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 30 / 11 / 1391برچسب:, :: 8:5 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ یکی از محافظان مقام معظم رهبری در قالب خاطره ای گفت: یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع نامناسبی داشتند.

آنها به یک باره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند واینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را صادر خواهد کرد. ولی برخلاف تصور آنها، آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟؛ آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواجه شد، واقعیت را گفت؛ و جواب داد خیر من و این دختر دوست هستیم.

آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود: بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیائید، و من هم آمادگی دارم که شخصا خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خداحافظی کردند و طبق قرار همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند .

آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند. با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان مسیر زندگی خود را تغییر دادند آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.
منبع/ نشریه ماه تمام، شماره ۳،ص۱۷

دو شنبه 28 / 11 / 1391برچسب:, :: 3:38 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 

 
  • استقامت و پیروزی:

- ملتهای مؤمن، هوشیار و با استقامت در زمان متناسب، قطعاً و یقیناً از یاری پروردگار برخوردار می شوند و این حقیقت، سنت تغییر ناپذیر الهی است و بر اساس همین سنت الهی ملت ایران در این مرحله وهمه مراحل دیگر بر دشمنان خود پیروز خواهد شد.

- اگر ملت عزیز و جوانان خوش روحیه و پر توان ایران، مسیر خود را با پایداری ادامه دهند بدون شک و براساس سنت صادق الهی در زمان مناسب، همه آمال، آرزوها و شعارهای «ملی، اسلامی و جهانی» آنان تحقق پیدا می کند، مسیر تاریخ عوض می شود و زمینه های ظهور حضرت ولیعصر (عج) فراهم خواهد شد.

 

 

  • توجه به تحرکات دشمن و خواندن دست او:

- باید با «تقوای جمعی و مراقبت و هوشیاری همگانی»، متوجه طرحهای دشمن باشیم و اجازه ندهیم هیچ مسئله ای، حواسمان را از دشمن پرت کند.

- مطبوعات و پایگاه‌های اینترنتی از سرگرم کردن مردم به مسائل فرعی و نادرست، بپرهیزند. همه این توصیه ها، بخاطر این است که باید حواسمان به دشمن جمع باشد تا بفهمیم که دنبال چه طرح و هدفی است.

- بررسی رفتار و گفتار مستکبران، نشان می دهد که ذهن دشمن بر انتخابات مهمی که 5 ماه دیگر یعنی در خرداد 92، برگزار می شود،‌متمرکز شده است.

- ممکن است کسانی سعی کنند در ایام انتخابات با بوجود آوردن حادثه ای یا ماجرایی اقتصادی، سیاسی یا امنیتی سر مردم را به چیزهای دیگری گرم کنند که این هم جزو نقشه هاست البته بنده مطمئنم که ملت ایران بسیار با بصیرت تر و با هوش تر از این است که با چنین ترفندهای خصمانه دشمنان یا عوامل آنها فریب بخورد.

 

  • بازی نکردن در پازل دشمن:

- همه، حتی کسانی که ممکن است از سردلسوزی درباره انتخابات توصیه های عمومی کنند حواسشان باشد که به این مقصود دشمن کمک نکنند.

- مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید.

 

  • پرهیز از القای شبهه در انتخابات:

-  معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرفهای شما مردم را از انتخابات مأیوس نکند.

- سعی می کنند به مردم تلقین کنند که انتخابات سلامت لازم را ندارد اینگونه رفتارها و سخنان را از دیگر روشهایی است که به تحقق اهداف دولتهای مستکبر کمک می کند.

 

  • تاکید بر سلامت انتخابات و پایبندی به قانون:

- بنده نیز اصرار و تأکید دارم که انتخابات باید با سلامت و امانتداری کامل انجام شود و مسئولان دولتی و غیردولتی با رعایت کامل قوانین و تقوا و پاک دستی،‌انتخابات سالمی را برگزار کنند که مطمئناً همینجور خواهد شد.

- پایبندی همه به این راهها و قوانین سلامت انتخابات را تضمین می کند مگر اینکه کسانی بخواهند از راههای غیرقانونی عمل کنند همچنانکه برخی در سال 88 اینطور عمل کردند و برای مردم و کشور مزاحمت و ضرر بوجود آوردند و برای خودشان نیز در زمین و در ملاءاعلی، اسباب سرشکستگی و بدبختی فراهم کردند

 

  • صلاحیت کار اجرایی:

- اداره مملکت، کار اجرایی کوچکی نیست  بلکه کار سنگینی است که بر دوش مجریان سطح بالا قرار می گیرد بنابراین کسانی به میدان نامزدی بیایند که این توانایی را در خود احساس می کنند و کار اجرایی را بلدند.

- ممکن است کسانی که در سطوح دیگری کار می کنند بعضاً تشخیص ندهند که اداره کشور چقدر بار سنگینی است بنابراین اشخاصی نامزد شوند که توان انجام دادن این وظیفه را در خود می بینند.

- افرادی که می خواهند نامزد شوند علاوه بر درک سنگینی کار، صلاحیتهای لازم در قانون اساسی را که شورای نگهبان نیز بر آنها تکیه خواهد کرد، در خود ملاحظه کنند.

- نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید واقعاً وابسته و دلبسته نظام و قانون اساسی باشند و بخواهند حقیقتاً قانون اساسی را اجرا کنند چرا که رئیس جمهور در این زمینه قسم می خورد و طبعاً نمی تواند قسم دروغ بخورد.

 

  • و یک پیش بینی دیگر:

- ان‌شاءالله به اذن الهی و فضل پروردگار، در خرداد 92 انتخاباتی خوب و پرشور برگزار خواهد شد.

 

  • اسم رمز آشوب 92 چیست؟

و اما نکته کلیدی که امام خامنه ای به خوبی با اشاره به آن٬‌دست دشمن و فتنه سازان داخلی آنان را خوانده و از هم اکنون آنها را خلع سلاح نموده است٬‌بحث " انتخابات آزاد " است که به نظر می رسد اسم رمز آشوب و فتنه جدید در انتخابات سال 92 باشد.

با جستجویی کوتاه در اینترنت می توان پی برد که چه کسانی تاکنون با آگاهی و یا غفلت و یا به فرموده رهبری از سر دلسوزی اشتباه صحبت از انتخابات آزاد کرده اند.

- رضا پهلوی: مردم برای برگزاری «انتخابات آزاد» از پا نخواهند نشست

- محمد خاتمی: فقط یک راه وجود دارد، «انتخابات آزاد!»

- موسوی‌خوئینی‌ها‌: اگر موسوی و کروبی نیاییند انتخابات «آزاد» نیست!

- هاشمی رفسنجانی: برگزاری «انتخابات آزاد»، شفاف اعتماد مردم را افزایش می دهد.

- موسوی لاری: باید عرصه برای انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان باز باشد.

- زیباکلام: انتخابات باید آزاد باشد.

- پورمحمدی : ضرورت کشور انتخاباتی «شفاف» ، «آزاد» و «اعتمادآفرین» است.

- حسن شریعتمداری از چهره‌های ضد‌انقلاب: انتخابات آزاد به عنوان جنبش مطالباتی به معنی تلاش برای دموکراتیزه کردن نظام درون خودش است اما انتخابات آزاد به عنوان استراتژی، یکی از استراتژی‌های جهانی برای گذار از نظام‌های توتالیتر و استبدادی به دموکراسی است.

- مریم رجوی سرکرده ی گروهک منافقین نیز طی یک سخنرانی خواستار برگزاری انتخابات آزادشده است.

- محمدرضا خاتمی نائب رئیس مجلس ششم و دبیرکل حزب منحل‌شده مشارکت  ‌در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد: اصلاح‌طلبان زمانی می‌آیند که انتخابات آزاد باشد. هدف برگزاری انتخابات آزاد است. برگزاری انتخابات آزاد یعنی اعلام عملی تغییر سیاست‌ها و یعنی همه‌ چیز و همه کس در چارچوب قانون.

- غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران که به دلیل جرائم مالی از این سمت کنار گذاشته شده بود نیز فقط «انتخابات آزاد» را ‌راه‌حل بهتر اداره شدن کشور عنوان کرده است.

  •  و اما اولین بار این واژه توسط کجا و چه کسانی مطرح شد؟

در راستای پیگیری این طرح مشترک با مانور بر روی کلیدواژه "انتخابات آزاد" موسسه اینترپرایزنیز در تابستان سال جاری و پیش از اظهارنظر محمد خاتمی، تنها راه عملی تغییر نظام در ایران را برگزاری "انتخابات آزاد" در ایران عنوان می‌کند!

 

بار دیگر بیانات امام خامنه ای را مرور می کنیم:

 برخی  بطور مکرر می گویند انتخابات باید آزاد برگزار شود . معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرفهای شما٬ مردم را از انتخابات مأیوس نکند.

در کدام کشور درباره صلاحیتها، ملاحظات لازم اعمال نمی شود؟ چرا اینقدر بر این مسئله تکیه و تلاش می کنید در ذهن مردم این تصور بوجود بیاید که شرکت در انتخابات فایده ندارد؟

اشخاصی که خواسته یا ناخواسته در این چارچوب حرکت می کنید مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید.

پایبندی همه به این راهها و قوانین سلامت انتخابات را تضمین می کند مگر اینکه کسانی بخواهند از راههای غیرقانونی عمل کنند همچنانکه برخی در سال 88 اینطور عمل کردند و برای مردم و کشور مزاحمت و ضرر بوجود آوردند و برای خودشان نیز در زمین و در ملاءاعلی، اسباب سرشکستگی و بدبختی فراهم کردند.

دشمنان اگر میتوانستند کاری می‌کردند که اصلا انتخابات برگزار نشود ولی این کار برای آنها مقدور نیست، مایوس هستند از اینکه بتوانند این کار را انجام بدهند، یکبار بعضی‌ها تلاش کردند که انتخابات مجلس را عقب بیاندازند، حتی به ما گفتند اگر می‌شود 2 هفته عقب بیاندازید، گفتیم نمی‌شود انتخابات بایددرهمان روز خودش انجام شود، یک روز هم نباید عقب بیافتد، نتوانستند و دستشان به جایی نرسید، این را تجربه کردند، میدانند انتخابات عقب افتادنی نیست دنبال راههای دیگر هستند یکی از این راه این است که انتخابات بدون حضور پرشور مردم برگزار شود.

ممکن است کسانی سعی کنند در ایام انتخابات با بوجود آوردن حادثه ای یا ماجرایی اقتصادی، سیاسی یا امنیتی سر مردم را به چیزهای دیگری گرم کنند که این هم جزو نقشه هاست البته بنده مطمئنم که ملت ایران بسیار با بصیرت تر و با هوش تر از این است که با چنین ترفندهای خصمانه دشمنان یا عوامل آنها فریب بخورد.

ومکرو ومکرالله والله خیر الماکرین!

پنج شنبه 26 / 11 / 1391برچسب:, :: 7:59 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 بی نظیرترین مدل موهای زمستان 2013بی نظیرترین مدل موهای زمستان 2013بی نظیرترین مدل موهای زمستان 2013

پنج شنبه 26 / 11 / 1391برچسب:, :: 7:44 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

  با پول پراید، چه خودرویی در خارج می‌توان خرید؟

خریداران پراید در این روزها باید 15 میلیون تومان پول بدهند آنها از این قیمت راضی نیستند ...
به نقل از افکار، برخی از متقاضیان خودرو در ایران برای اینکه باید ۱۵ میلیون تومان برای خودرویی مثل پراید بپردازند، رضایت چندانی ندارند و این مبلغ را برای این خودرو گران می‌دانند.


درحالی که در ایران برای خرید خودروی صفر، با ۱۵ میلیون تومان فقط می‌توان پراید خرید که در خارج از کشور و در سایر نقاط جهان صنایع خودروسازی سعی دارند که تمام اقشار جامعه با هر بودجه ای را راضی نگه دارند.


اما متاسفانه در ایران، به دلایل مختلف صنایع خودروسازی هنوز نتوانسته‌اند رضایت ایرانیان را چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ قیمت برآورده کنند. با توجه به اینکه صنایع خودروسازی در کشور ۳۰ سال است که تقریبا به صورت انحصاری اداره می‌شوند، کمی جای تاسف دارد که این صنایع به رشد و شکوفایی کامل نرسیده‌اند و قابلیت رقابت با برندهای مطرح جهان را هنوز پیدا نکرده‌اند.


همانطور که در حال حاضر از لحاظ علمی جایگاه برتری در جهان داریم، چرا نباید با صنعت خودروسازی خود به جنگ اقتصادی با غرب برویم. این امریست که باید در این مدت اتفاق می‌افتاد و این صنایع خود را برای شرایط تحریم آماده می‌کردند که متاسفانه به دلیل سوء‌مدیریت‌ها و انحصار کامل این صنایع در مدت طولانی این اتفاق رخ نداد.


به هرحال بد نیست که نگاهی داشته باشیم به اینکه تا قیمت ۱۵ میلیون تومان در سایر نقاط جهان می توان سوار بر چه خودروهایی شد.


۱-تاتا نانو
تاتا نانو، محصول یک شرکت خودرو سازی در هندوستان است که ارزان‌ترین خودرو در جهان شناخته شده است. قیمت آن در حدود ۳ هزار دلار آمریکاست که با درنظر گرفتن دلار ۳هزار تومانی بازار آزاد، ۹ میلیون تومان می‌شود.


سرعت این خودروی هاچ بک، ۱۰۵ کیلومتر در ساعت است که این سرعت کمتر از پراید ساخت ایران است. هرچند سرعت این خودروی بنزینی از پراید کمتر است، اما طراحی آن کمی شیک‌تر از پراید به نظر می‌رسد.


۲- چری QQ
این خودروی چینی همان دوو ماتیز خودمان است. برند چری در سال ۲۰۱۰، بهترین برند خودرو در چین شناخته شد. قیمت این خودروی چینی هاچ بک، ۴ هزار و ۷۰۰ دلار است که با پول ما و با درنظر گرفتن دلار آزاد، در حدود ۱۴ میلیون تومان می‌شود.


۳-موراتی سوزوکی آلتو۸۰۰
این خودرو نیز ساخت هندوستان است. خودروی هاچ بک ۵ در. قیمت آن 4 هزار و 500 دلار است که هم قیمت پراید ایرانی می‌شود. البته طراحی آن در مقایسه با پراید بسیار بهتر است.


۴- جیلی MR
جیلی یک برند چینی است که به تازگی نمایندگی آن در ایران افتتاح شده است. نوع Mr آن پنج هزار و 500 هزار دلار قیمت دارد که تقریبا در حدود قیمت پراید سایپا می‌شود.

پنج شنبه 26 / 11 / 1391برچسب:, :: 7:37 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

  هنگامه قاضياني در مراسم اختتاميه جشنواره فيلم فجر+تصاوير

سه شنبه 22 / 11 / 1391برچسب:, :: 8:17 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 

 

دانشجوی حقوق : با اینکه همیشه شاهد اعمال دانشجویان است ولی هیچوقت و در هیچ دادگاهی علیه آنان شهادت نمی دهد!


دانشجوی جغرافیا : مکان ، آب و هوا و شرایط محیطی در او تاثیری ندارد چون او همه جا هست!


دانشجوی مهندسی : شجاعتش برایم قابل تحسین است چون ماکت هر پل یا ساختمانی را که می سازم بدون توجه به احتمال تخریب آن ، به رویش می رود و افتتاحش می کند!


دانشجوی پزشکی : تنها موجودی است که از تیغ تشریح من هراسی ندارد و به طرفم می آید تا با فدا کردن جانش موجب پیشرفت علم پزشکی شود!


دانشجوی مدیریت : با آن جثه کوچک ، آنچنان خانواده پر جمعیتش را مدیریت و اداره می کند که انگار مدیر بودن باید در خون هر کس باشد و درس خواندن بی فایده است!


دانشجوی زبان و ادبیات فارسی : او هیچوقت حرفی نمی زند ولی با سکوتش هزاران حرف را به من می آموزد!


دانشجوی روانشناسی : درون گرا ، خجالتی ، کم حرف ، یک شخصیت منحصر به فرد!


دانشجوی علوم سیاسی : به هیچ دسته و گروهی وابسته نیست ، تک و تنها برای هدفش تلاش می کند!

دانشجوی برق : وقتی روشنایی و خاموشی در نحوه حرکت او بی تاثیر است من را متوجه نیرویی فراتر از برق می کند!


دانشجوی کامپیوتر : مغز کوچک او با آن همه ذخایر اطلاعاتی بسیار پیشرفته تر از فلش 32 گیگ است!


دانشجوی فیزیک هسته ای : زندگی در خوابگاه حق مسلم اوست!


دانشجوی تربیت بدنی : آنقدر عضلاتش نیرومند است که می تواند از دیوار راست هم بالا برود!


دانشجوی زبان شناسی : هیچکس زبانش را نمی فهمد!


دانشجوی علوم تربیتی : شیوه تربیتی او در تعلیم فرزندان بی شمارش برایم قابل احترام است چرا که تمام آن فرزندان بی چون و چرا ادامه دهنده راه او می باشند!


دانشجوی زمین شناسی : کاش می توانستم به مانند او به اعماق زمین بروم و ندیدنی ها را ببینم!


دانشجوی زبان انگلیسی : ! It is always silent


دانشجوی تاریخ : گذشت اعصار و قرون نتوانسته هیچ تاثیری در ظاهر و عقاید و شیوه زندگی او بگذارد!


دانشجوی فلسفه : همیشه فلسفه وجودی او برایم سوال بوده ولی مطمئنم که درپس خلقتش هدفی والا نهفته است!


دانشجوی هنر : هیچوقت منتظر نمی شود تا بتوانم پرتره اش را تمام کنم!


دانشجوی مکانیک : با الهام از او توانستم خودرویی بسازم که هم در آب و خشکی حرکت کند و هم بتواند از سطوح صاف و صیقلی بالا برود!


دانشجوی آمار : بدون شک از یک روش آماری قوی برای محاسبه تعداد فرزندانش بهره می برد!


دانشجوی اخلاق : آنقدر با مرام و پایبند به اخلاقیات است که تا به حال نگذاشته هیچکس اشک او را ببیند حتی زمانیکه فرزندش را جلوی چشمانش له می کنند!


دانشجوی علوم ارتباطات : تا او هست ، هیچکس تنها نیست


سه شنبه 22 / 11 / 1391برچسب:, :: 8:10 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 سه نفر آمريکايي و سه نفر ايراني با همديگر براي شرکت در يک کنفرانس مي رفتند. در ايستگاه قطار سه آمريکايي هر کدام يک بليط خريدند، اما در کمال تعجب ديدند که ايراني ها سه نفرشان يک بليط خريده اند. يکي از آمريکايي ها گفت: چطور است که شما سه نفري با يک بليط مسافرت مي کنيد؟ يکي از ايراني ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهيم.

همه سوار قطار شدند. آمريکايي ها روي صندلي هاي تعيين شده نشستند، اما ايراني ها سه نفري رفتند توي يک توالت و در را روي خودشان قفل کردند. بعد، مامور کنترل قطار آمد و بليط ها را کنترل کرد. بعد، در توالت را زد و گفت: بليط، لطفا! بعد، در توالت باز شد و از لاي در يک بليط آمد بيرون، مامور قطار آن بليط را نگاه کرد و به راهش ادامه داد. آمريکايي ها که اين را ديدند، به اين نتيجه رسيدند که چقدر ابتکار هوشمندانه اي بوده است.

بعد از کنفرانس آمريکايي ها تصميم گرفتند در بازگشت همان کار ايراني ها را انجام دهند تا از اين طريق مقداري پول هم براي خودشان پس انداز کنند. وقتي به ايستگاه رسيدند، سه نفر آمريکايي يک بليط خريدند، اما در کمال تعجب ديدند که آن سه ايراني هيچ بليطي نخريدند. يکي از آمريکايي ها پرسيد: چطور مي خواهيد بدون بليط سفر کنيد؟ يکي از ايراني ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهم.

سه آمريکايي و سه ايراني سوار قطار شدند، سه آمريکايي رفتند توي يک توالت و سه ايراني هم رفتند توي توالت بغلي آمريکايي ها و قطار حرکت کرد. چند لحظه بعد از حرکت قطار يکي از ايراني ها از توالت بيرون آمد و رفت جلوي توالت آمريکايي ها و گفت: بليط ، لطفا!!!

سه شنبه 22 / 11 / 1391برچسب:, :: 7:57 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

  غیرممکنه توی مدرسه های اینجا درس خونده باشی و این جمله رو نشنیده باشی: «ببینید همه تون صفر بشین، یه دوزاری از حقوق من کم نمی کنن، همه تون 20 هم بشید یه دوزاری به حقوق من اضافه نمی کنن!»

- یه همسایه پیری داریم، کلیپ کامران و هومن و دیده میگه چقدر این زن و شوهر بهم میان!

- اگر زن ها دنیا رو می گردوندن هیچ جنگی وجود نداشت فقط چندتا کشور با هم قهر بودن و حرف نمی زدن!

- حساب کنید قیافه دخترای دوران حافظ و سعدی چه جوری بوده که خال کنج لب یار آپشن محسوب می شده!

- این یکی رو هیچ وقت نفهمیدم واسه چی یاد گرفتم. می خوام بدونم کسی هست «ب.م.م» و «ک.م.م» (ریاضی) در طول زندگیش به دردش خورده باشه؟

- اتاقمو تمیز کردم هر چی بشقاب و دستمال کف اتاق بود بردم. حالا نیم ساعته دوتا هسته میوه تو دهنمه جایی ندارم بندازم

- پیر شدم آخرش نفهمیدم کاربرد مداد سفید تو جعبه مداد رنگی چی بود

- به یک کبری جهت پاره ای از تصمیمات نیازمندیم

- شبا وقتی سوار تاکسی می شم به این فکر می کنم که مثلا رمز عابربانکمو چی بگم به راننده یا اگه پیچید تو فرعی چجوری در ماشینو باز کنم بپرم بیرون

- این روزا آدم جرات نداره با یکی درد دل کنه. یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ولت نمی کنه

- از مزخرف ترین اتفاقات نصفه شبا، این صدای شکسته شدن قولنج وسایل خونه ست. مخصوصا تلویزیون و وسایل چوبی هی شبا قولنج شون می شکنه، آدم لوزالمعده اش میاد تو حلقش!

- ماکارونی عزیز
با سلام
لطفا از قیمه یاد بگیر. اونم مثل تو نارنجیه ولی دور دهنمونو به شعاع پنجاه سانت رنگ آمیزی نمی کنه!

- نسل ما جوراب زنونه مشکی آویزون به شیر حموم دیده

- می خوام گلکسی نوت بخرم، نه به خاطر امکاناتش، نه به خاطر کیفیتش بلکه به خاطر سایزش. آخه تنها گوشی موجود دربازاره که از سوراخ توالت رد نمیشه! یعنی عمرا بیفته توی چاه

- این آینه آسانسور معلوم نیست چه نیرویی توش نهفته که آدمو وادار به شکلک درآوردن می کنه

- وراثت چیزی است که وقتی بچه تون از خودش نبوغ در می کنه بهش اعتقاد پیدا می کنید.

- کاش می شد فهم و شعور را سهمیه بندی کرد. حداقل بعضی ها ماهی 60 لیتر شعور بهشون تزریق می شد.

سه شنبه 22 / 11 / 1391برچسب:, :: 7:42 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 

دو شنبه 21 / 11 / 1391برچسب:, :: 6:51 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 


هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است. مردمک و عنبیه و خط نوری که
به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد. تحقیقات نشان میدهد
که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در عملکرد چشم میشود. 



وقتی گوجه فرنگی رو از وسط دو نیم میکنید چهار تا خونه میبینید که قرمزه و
دقیقا مثل قلب هستش که اون هم قرمزه و چهار تا بخش مجزا داره .
تحقیقات نشون داده که گوجه فرنگی خون رو تصفیه میکنه . 




حبه های انگور روی خوشه شبیه قلب هستش و هر دونه اون
شبیه سلولهای خونی. امروزه تحقیقات نشون داده که
انگور برای حیات قلب بسیار مفیده. 





مغز گردو شبیه مغز انسان هستش. نیم کره راست و نیم کره چپ .
قسمت بالای مغز و پایین مغز. حتی چین خوردگی های و 
پیچیدگی های اون هم شبیه نئو کورتکس میباشد .
در حال حاضر میدانیم که گردو ۳۶ مرتبه نورونهای پیام رسان
به مغز را گسترش میدهد. 




تا حالا به لوبیا قرمز دقت کردین؟ درسته ... شبیه کلیه انسان هست .
تحقیقات نشون داده که لوبیا قرمز در بهبود عملکرد کلیه نقش بسزایی داره . 




ساقه کرفس شبیه به استخوان است و این نوع از سبزیجات
در استحکام استخوان بسیار موثر میباشد. استخوانها تشکیل شده
از ۲۳٪ سدیم و کرقس هم ۲۳٪ سدیم داره . چنانچه
در رژیم غذایی شما سدیم وجود نداره کرفس میتونه این کمبود رو جبران کنه . 




آوکادو و گلابی و بادمجان برای سلامت سرویکس و رحم در خانمها
بسیار موثر میباشد. امروزه تحقیقات نشان میدهد که اگر خانمها 
در هفته یک عدد آوکادو مصرف نمایند هورمونهای آنها متعادل میشود و
از بروز سرطان رحم جلوگیری میکند . جالبه که بدونید ۹ ماه
از شکوفه کردن آوکادو تا رسیدن میوه آن طول میکشه .




انجیر پر از دونه هستش که باعث افزایش تعداد و 
حرکت اسپرم مرد و همچنین جلوگیری از عقیم شدن میشود . 




سیب زمینی استامبولی شبیه لوزالمعده هستش که
باعث تعادل قند خون در بیماران دیابتی می شود . 




زیتون به سلامت و عملکرد تخمدان کمک میکند. 





کریپ فروت و پرتقال و انواع مرکبات شبیه غده های شیری هستند و 
در سلامت سینه و جنبش غدد لنفاوی در سینه موثر است . 





پیاز شبیه سلولهای بدن میباشد. امروزه تحقیقات نشان داده است
که پیاز نقش مهمی در خروج مواد زائد در بدن را داراست و
ب
اعث ریزش اشک و شستشوی لایه مخاطی چشم میگردد. 

پنج شنبه 19 / 11 / 1391برچسب:, :: 7:51 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 با سلام 

من یک جوان ایرانیم خوب که به این ماجرا ها نگاه می کنم منظورم ماجرای این تحریم هایی هست که فکر می کنند

می توانند ایران به این بزرگی و عظمت به زانو در بیاورند  اما اینجاست باید گفت زهی خیال باطل.

ما درسته که نسل سوومیم اما به قول معروف ما اهل کوفه نیستیم علی جان تو را تنها بگذاریم  ما جوانان ایرانیم 

سرزمینی که هنوز که هنوز دارن شهدا مارو از سر مرز میارن به خانوادهاشون تحویل می دند اون جوونایی که

جوونی و عمرشون گذاشتن برای این وطن چه اونایی که زندگیشون هدیه کردند برای انقلاب و چه اونایی که برای

ایران و امام پر پر شدند ما هم فرزندان همان جوانانیم  اون موقعه یک جور جنگیدن حالا نوبت ما که طوری دیگر بجنگیم

اگه تاریخ ورق بزنیم متوجه می شیم که این غربی ها در هر صورتی می خواهند ما شرقی ها مخصوصا ما ایرانیان

از پیشرفت و توسعه دور نگه دارند اگر کمی توجه کنیم می بینیم  که این نفت یا همان طلای سیاه کشور ما را در 8

سال جنگ همراهی کرد چرا چون ملی شده بود و ان زمانم همین غربی ها و دست نشانده های انهاجلوی ملی شدن 

 نفت گرفته بودند و ما رو استئمار می کردن و حالا هم به نمایندگی تمام جوانان می گویم:

حق مسلم ما انرژ ی هسته ای است

جمعه 18 / 11 / 1391برچسب:, :: 6:14 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 

خواص درمانی اسپند

 


یکی از گیاهان نام آشنا برای ایرانی‌ها، اسپند است. دانه این گیاه در خانه سوزانده می‌شود و دود غلیظ آن برای ضدعفونی هوا، دور کننده حشرات، خوشبوکننده فضا و به باور برخی حتی خنثی کردن چشم‌زخم و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

اسپند

 

علاوه بر تمام این موارد، در آسیا از دانه‌های اسپند به عنوان ضدانگل، کرم‌کش و کشنده آمیب استفاده می‌کنند.

اسپند در سایر کشورها نیز طرفدار دارد؛ مردم یونان از اسپند به عنوان قاعده‌آور، کرم‌کش، مسکن و خواب‌آور استفاده می‌کنند.

در گذشته در هند برای سفلیس و در آفریقا نیز برای تب از اسپند استفاده می‌کردند، گرچه مصرف خوراکی این گیاه می‌تواند مسموم‌کننده باشد، اما بعضی از افراد محلی در این کشورها هنوز از آن برای درمان آسم، کولیک، تب، سنگ‌های صفراوی، سکسکه، زردی، مالاریا، دردهای عصبی، پارکینسون، افتادگی رحم، روماتیسم و بیماری‌های ادراری تناسلی استفاده می‌کنند.

اسپند

 

 

اسپند برای افراد گرم مزاج مضر است و اگر افرادی که مزاج گرم و خشک دارند، حتی مقادیر کمی از آن را بخورند دچار مشکل خواهند شد.

اگر جوشانده اسپند را صاف‌کرده با عسل و روغن کنجد بنوشید، به شدت حالت تهوع ایجاد می‌کند.

این گیاه در افراد گرم مزاج باعث سردرد و حالت تهوع می‌شود.

 

 

اسپند

 

عوارض جانبی

معمولاً از گیاه اسپند بیشتر به عنوان خوشبوکننده هوا استفاده می‌شود و شکل خوراکی آن کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که مصرف ناصحیح آن باعث عوارضی چون تشنج، تهوع، سکسکه، ترشح بیش از حد بزاق و تضعیف سیستم اعصاب مرکزی می‌شود.

سمی بودن این گیاه به اندازه‌ای است که حتی حیوانات هم با مصرف آن دچار مسمومیت می‌شوند و مواردی از مرگ و میر حیوانات نیز گزارش شده است.

در قدیم برای کاهش تأثیر میزان سم گیاه اسپند آن را چند بار در آب خیس می‌کردند.

بخش تغذیه و آشپزی تبیان

جمعه 18 / 11 / 1391برچسب:, :: 6:9 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 روش‌های کم کردن و اصلاح صفرا:
غذاهایی که متناسب طبع صفراوی و اصلاح این افراد می‌شود: گوشت خروس، ماهی، گوساله، ماست و میوه‌هایی چون آلو، کاهو، زرد آلو، هندوانه، اسفناج، کدو، خیار، انار، شفتالو و ...(22) و خوردنی‌هایی که حالت اسیدی دارند و ترشی جات طبیعی مانند: لیمو ترش زرشک، نارنج، گریپ فروت با عسل، ترنجبین، شیر خشت، کیوی، تمبر هندی به صورت دم کرده، لیمو ترش، پرتقال، نان جو و آش جو؛ مجموعاً این افراد باید از غذاهای خنک استفاده کنند، یعنی از آن‌ها از نظر علمی زیر عدد 3/7 باشد. عرق کاسنی و عرق شاهتره بهترین نوشیدنی برای این گونه افراد است. PH غذاهایی که برای شست و شوی سر و بدن خود باید از سدر و ختمی استفاده کنند. بهترین روش برای این گونه افراد این است که از خوردن چای و گرمی جات پرهیز کنند تا به زودی سلامت خود را بدست آورند، در غیر این صورت دچار بیماری‌های کبدی (مثل کبد چرب) و در صورت عدم رعایت نهایتاً به سیروز کبدی دچار می‌شوند (23). باز از مواد غذایی که برای صفراوی مزاج‌ها مفید است: شاه توت، سیب، گلابی، آلبالو، گیلاس، گوجه سبز و همچنین است گرمک، کدو خورشتی، هویج فرنگی، روغن زیتون و سبزیجاتی مثل گشنیز و همچنین سیب زمینی بخار پز، برگه هلو، برگه زرد آلو، مغز بادام تازه، برنج، نخود فرنگی، عدس، ماش، جو دو سر، مخمر آبجو و لیمو عمانی برای کبد و افراد صفراوی مزاج بسیار مفید است. بذر های ملین، مانند تخم ریحان، خاکشیر، تخم مرو، بارهنگ،

سه شنبه 15 / 11 / 1391برچسب:, :: 12:29 قبل از ظهر :: نويسنده : khodam

 بچه‌دار شدن، تغييرات مهمي در زندگي ايجاد مي‌كند و از آنجا كه عمده مسئوليت بزرگ كردن كودك در اكثر نقاط دنيا بر عهده مادران است، پس بچه‌دار شدن بيش از آنكه بر زندگي مردان اثر بگذارد، زندگي مادران را تحت تاثير قرار مي‌دهد. در ديدگاه اقتصادي، با بزرگ كردن و تربيت فرزندان، يعني وظيفه بسيار مهم تربيت نسل آينده، مانند يك سرگرمي برخورد مي‌شود.

 

زنان در حالت عادي نيز درآمد، حمايت و ارزش واقعي خود را در مقابل كمك‌هايي كه به جامعه مي‌كنند دريافت نمي‌دارند و مادر شدن، مشكلات آنان را دو چندان مي‌كند تا جايي كه مجبور مي‌شوند از شغل خود چشم‌پوشي كرده تا به وظيفه مادري خود برسند. در يك نگاه كلي مي‌توان گفت كه امروزه مردان نقش بيشتري در مقايسه با گذشته، در تربيت فرزندان بر عهده مي‌گيرند، اما كارهاي روزمره خانه، پخت غذا، حمايت عاطفي، نگهداري از كودكان، خريد و ديگر جزييات زندگي، همگي بر دوش مادران قرار گرفته است، بدون اينكه راهي براي جبران اين تلاش‌ها انديشيده شود.

دو شنبه 14 / 11 / 1391برچسب:, :: 8:11 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 تفاوت درچهره‌ی میمون ارسالی ایران به فضا!

 
موضوع : خواندنی و دیدنی | نظر شما؟ 

تفاوت درچهره‌ی میمون ارسالی ایران به فضا!
دیلی تلگراف مدعی شد: موفقیت ایران در فرستادن یک میمون به فضا دروغ از آب درامده است!
  این روزنامه که برای تکذیب ادعای ایران، تلاش زیادی به خرج داده است، با انتشار تصویر فوق نوشت: اوایل هفته ی گذشته، ایران با هیاهوی زیاد اعلام کرد که یک میمون زنده را به فضا فرستاده است. 

احمد وحیدی وزیر دفاع ایران گفت: میمونی که فرستاده شد در حالی که زنده بودن به مزین بازگشت و این قدمی بزرگ برای کارشناسان و داشنمندان ما است. 

این روزنامه می افزاید: این در حالی است که مجموعه ای از تصاویر که نشان دهنده تفاوت در چهره ی میمون پیش و پس از ارسال است فاش می سازد که در واقع این تصاویر متعلق به دو میمون است است! 

دیلی تلگراف می افزاید: پیش از ارسال، چندین رسانه ی دولتی تصاویری از میمون با خال قرمزدر بالای چشم سمت راستش منتشر کردند. او همچنین موی کمی اطراف سرش داشت. پس از بازگشت میمون از فضا، خال و موها ناپدید شده است! 

این روزنامه نوشت: این تصاویر منجر به گمانه زنی های شد مبنی بر اینکه این میمون هیچگاه از فضا برنگشته یا هرگز ارسال نشده است.

عزیزان باید در نظر بگیرید که کشور عزیزمان ایران مرکز توجه جهان است به علت داشتن دانشمندان جوان که نشان دادن از جان عزیز شان حاضرن بگذرن ولی از افتخارات و میهن پرستی و سر بلندی میهن و نظام جمهوری اسلامی ایران و ولی فقیه هرگز 

و باید توجه داشته باشید که کشور هایی چون امریکا اسرائیل از هر طریقی می خواهند افتخارات ما را زیر سوال ببرند

ای جوانان وطن هوشیار باشید و همیشه پشتیبان عقاید والای رهبر معظم باشید وقتی مردم پشتیبان ولی فقیه و رهبر اسلامیشان باشند هیچ تحریمی به این مردم زحمت کش و مدافع اسلام  غالب نمی شود همین طور که 34 سال نتوانستند کاری کنند اکنون نیز هیچ دست بیگانه ای به ایران به وطن عزیزمان نخواهد رسید

دو شنبه 14 / 11 / 1391برچسب:, :: 7:57 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

با سلام

خدمت شما دوستان عزیز و گرامی 

اینجا جا داره که بنده از تمامی شما عزیزان تشکر کنم که صبر و حوصله به خرج می دهید و به وبلاگ من توجه می کنید  

دوستان من تا جایی که ذهن یاری کند سعی می کنم منبع مطالبی که در اختیار شما دوستان قرار می دهم

از منابع معتبر باشد  و همجنین ان منابع را ذکر کنم  

از دوستان عزیزم خواهشمندم اگر اشکالی در موضوع ها یا صحت انها می بینید لطفا حوصله به خرج دهید و نکته 

مورد نظر را یاد اوری کنید  تا با کمک هم بتوانیم هرچه بهتر مطالب صحیح تری را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

   دوستان عزیزم همیشه به یاد شما هستم  دوستتون دارم و با خاطرات شما زنده ام                           

                                                                                                                   با تشکر مدیر وبلاگ

                                                                                                                        مه لقا

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 214189
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


نحوه برخورد رهبر انقلاب اسلامی با دختر و پسر جوان در کوه


<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت