آموزش سگ های تعلیم دیده برای مراقبت از افراد مبتلا به بیماری صرع
زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 4 / 4 / 1391برچسب:, :: 11:16 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 شهریور گذشته یک بیمار صرعی از شما پرسشی داشت من خوشحال میشوم این متن را مطالعه بفرمایید و در صورت صلاحدید در وبلاگ بگذارید.

چندی پیش برنامه ای در خصوص آموزش سگ های تعلیم دیده برای مراقبت از صاحبان و افرادی که مبتلا به بیماری صرع هستند از یک شبکه پخش گردید. این برنامه نشان داد که چگونه این سگ ها قادر بودند با علایم آموخته شده چهل دقیقه پیش از بروز حمله صرع در فرد، صاحبان خود را آگاه کنند و تا اطمینان کامل از اینکه فرد مصروع موقعیت امنی برای خود فراهم نکرده به بروز علایم مثل پارس کردن یا لیسیدن دست و ... ادامه می دادند . افراد مصروع اذعان داشتند که با استفاده از این سگ ها محدودیت های ایشان در تمام حوزه ها به شدت برطرف شده است. تلاش می کنم این خبر برای دیگر انجمن های صرع سراسر کشور ارسال گردد.

این آدرس سایت های لاتین برای دریافت خبر است .

 http://www.ehow.com/how_7866064_train-epilepsy-service-dogs.htm


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 214317
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



آموزش سگ های تعلیم دیده برای مراقبت از افراد مبتلا به بیماری صرع



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت