خیانت و عکس العمل بانوان دنیا
زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 15 / 3 / 1391برچسب:, :: 6:25 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 یک موسسه بین المللی تحقیقی در مورد خیانت مردان به زنان انجام میداد و از زنهای کشورهای مختلف جهان این سوال رو پرسید:
اگر شوهرتون رو با زن دیگری تو رختخواب ببینید با شوهرتون چیکار میکنید ؟
زن سوئیسی : ازش میپرسم از چی من خوشش نیومده
زن روسیه ای : خونه رو ترک میکنم
زن فرانسوی : میرم پیش دوست پسرم تا بهم تسلی خاطر بده
زن ایتالیایی : اون زن رو میکشم
زن اسپانیایی : شوهرم رو میکشم
زن آمریکایی : جفتشون رو میکشم
زن ایرانی : شوهر من از این کارها نمیکنه ، من بهش اطمینان دارم ...!!!



نظرات شما عزیزان:

کنکوری
ساعت20:09---15 خرداد 1391
سلام دوست گرامی
وبلاگ زیبا و در عین حال جالبی دارید
خوشحال میشیم که با شما تبادل لینک داشته باشیم
در صورت تمایل لطفا مارا با نام "کنکوری" لینک کنید و به ما خبر بدهید که شما را با چه نامی لینک کنیم
پیشاپپش از همکاریتان خوشحالیم
به امید روزهای خوب
کنکوری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 214288
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



خیانت و عکس العمل بانوان دنیا



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت