از دست این خراب کارها
زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 9 / 2 / 1392برچسب:, :: 4:45 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 اقا یا خانم عزیز اخه چرا 

                               این همه وبلاگ درست اومدی وبلاگ من بنده خدا

از همه جا بی خبر اومدی هگ کردی 

                                               اخه چرا 

من همه عشقم این بود که بیام اینجا مطلب بزارم هم شما یک خیری ببینید هم من از نظرات شما استفاده کنم 

راستی من که از هر جایی مطلب می اوردم منیع اون مطلب می گفتم 

اخه باز چرا ای بیمار 

ضعیف گیر اوردی عیبی نداره از دست من که چیزی بر نمی اد و یاد ندارم که این نقص بر طرف کنم 

اما یک خدایی هم اون بالا هست که من تو رو می سپارم به اون

حالا اگه می خواهی نفرینم پس بگیرم خودت بیا مثل یک انسان نمومه  این قسمتی که میشه نظر بدی رو که خراب کردی بیا خودت درست کن من که یاد ندارم

از دوستان من شخصا معذرت می خواهم  من می دونم که او طرف که خراب کرده کیه اگه درست نکنه من خودم که کاره ای نیستم  ولی از کس دیگه ای می خواهم بیاد این نقص فنی درست کنه 

دوستای گلم لطفا صبر پیشه کنید

 



نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت18:15---1 خرداد 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 213
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 214467
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



از دست این خراب کارها



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت