تحریم از نظر جوانان ایرانی
زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 19 / 11 / 1391برچسب:, :: 7:51 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 با سلام 

من یک جوان ایرانیم خوب که به این ماجرا ها نگاه می کنم منظورم ماجرای این تحریم هایی هست که فکر می کنند

می توانند ایران به این بزرگی و عظمت به زانو در بیاورند  اما اینجاست باید گفت زهی خیال باطل.

ما درسته که نسل سوومیم اما به قول معروف ما اهل کوفه نیستیم علی جان تو را تنها بگذاریم  ما جوانان ایرانیم 

سرزمینی که هنوز که هنوز دارن شهدا مارو از سر مرز میارن به خانوادهاشون تحویل می دند اون جوونایی که

جوونی و عمرشون گذاشتن برای این وطن چه اونایی که زندگیشون هدیه کردند برای انقلاب و چه اونایی که برای

ایران و امام پر پر شدند ما هم فرزندان همان جوانانیم  اون موقعه یک جور جنگیدن حالا نوبت ما که طوری دیگر بجنگیم

اگه تاریخ ورق بزنیم متوجه می شیم که این غربی ها در هر صورتی می خواهند ما شرقی ها مخصوصا ما ایرانیان

از پیشرفت و توسعه دور نگه دارند اگر کمی توجه کنیم می بینیم  که این نفت یا همان طلای سیاه کشور ما را در 8

سال جنگ همراهی کرد چرا چون ملی شده بود و ان زمانم همین غربی ها و دست نشانده های انهاجلوی ملی شدن 

 نفت گرفته بودند و ما رو استئمار می کردن و حالا هم به نمایندگی تمام جوانان می گویم:

حق مسلم ما انرژ ی هسته ای است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 214265
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



تحریم از نظر جوانان ایرانی



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت