درمان طب سنتی پری صفرا
زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 18 / 11 / 1391برچسب:, :: 6:9 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 روش‌های کم کردن و اصلاح صفرا:
غذاهایی که متناسب طبع صفراوی و اصلاح این افراد می‌شود: گوشت خروس، ماهی، گوساله، ماست و میوه‌هایی چون آلو، کاهو، زرد آلو، هندوانه، اسفناج، کدو، خیار، انار، شفتالو و ...(22) و خوردنی‌هایی که حالت اسیدی دارند و ترشی جات طبیعی مانند: لیمو ترش زرشک، نارنج، گریپ فروت با عسل، ترنجبین، شیر خشت، کیوی، تمبر هندی به صورت دم کرده، لیمو ترش، پرتقال، نان جو و آش جو؛ مجموعاً این افراد باید از غذاهای خنک استفاده کنند، یعنی از آن‌ها از نظر علمی زیر عدد 3/7 باشد. عرق کاسنی و عرق شاهتره بهترین نوشیدنی برای این گونه افراد است. PH غذاهایی که برای شست و شوی سر و بدن خود باید از سدر و ختمی استفاده کنند. بهترین روش برای این گونه افراد این است که از خوردن چای و گرمی جات پرهیز کنند تا به زودی سلامت خود را بدست آورند، در غیر این صورت دچار بیماری‌های کبدی (مثل کبد چرب) و در صورت عدم رعایت نهایتاً به سیروز کبدی دچار می‌شوند (23). باز از مواد غذایی که برای صفراوی مزاج‌ها مفید است: شاه توت، سیب، گلابی، آلبالو، گیلاس، گوجه سبز و همچنین است گرمک، کدو خورشتی، هویج فرنگی، روغن زیتون و سبزیجاتی مثل گشنیز و همچنین سیب زمینی بخار پز، برگه هلو، برگه زرد آلو، مغز بادام تازه، برنج، نخود فرنگی، عدس، ماش، جو دو سر، مخمر آبجو و لیمو عمانی برای کبد و افراد صفراوی مزاج بسیار مفید است. بذر های ملین، مانند تخم ریحان، خاکشیر، تخم مرو، بارهنگ،



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت18:34---18 بهمن 1391




سلام

وبلاگ خيلي زيبايي داريد.خيلي دوست دارم باهاتون تبادل لينک کنم!

اگه مايل بوديد، به وبلاگم يه سري بزنيد و اگه خواستيد تبادل لينک کنيم،من رو با نام قرعه کشي لينک کنيد.

شما هم در قسمت نظرات سايت بگيد که با چه نامي لينکتون کنم!

ممنون



آدرس وبلاگ: http://www.ptcpersian.loxblog.com
پاسخ:سلام مرسی از لطفت شما من به نام زندگی نامه پرستار لینک کنی ممنون می شم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 214357
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



درمان طب سنتی پری صفرا



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت