من و محرم
زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 24 / 8 / 1391برچسب:, :: 8:17 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 همیشه چند روز مونده به محرم شهر رنگش عوض میشه

لباس پوشید مردم عوض میشه 

اهنگایی که تو ضبط ماشین ها شنیده میشه  عوض میشه 

تو شهر ما اغلب خونه ها رنگ و بوشون عوض میشه

اخ اخ که با بوی گلاب و حلوا  بوی محله عوض میشه

با بوی اسپند و گل نرگس  روح انسان عوض میشه

شب که میشه صدای نوحه خوانی دل ادم می لرزونه

این شبا با شبای دیگه خیلی فرق می کنه

همه جونای محل دیگه تو خیابون سر گردون نیستن  همه جاشون عوض میشه

هر کی می خواهد ثوابی کرده باشه 

تا خداوند صدای انها را نیز بشنود 

شاید از حلق بعضی صدایی نیاد اما در دل غوغا دارن فریاد یا حسین همه وجودشان را گرفته است 

 

یا حسین   یا ابوالفضل   یا علی اصغر    یا رقیه    یا زینب    .............

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 214369
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



من و محرم



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت